Matematik

Jaha ja jag är då inte så bra på att uppdatera här men men skit samma det blir som det blir. Just nu så pluggar jag mest hela tiden, måste försöka få klart mitt uppdrag 3 tills i morgon och sen måste jag repetera hela boken innan måndag då jag antagligen måste göra mitt NP. Måste Orka... Längtar verkligen tills den här kursen är klar såjag kan få lite fritid igen.
Ja annars så är Sofia tillbaka i Sverige åtminstonde ska åka och hälsa på henne den 10 juni ska bli skoj, har ju aldrig varit i Gävle direkt så blir kanske lite shopping och förhoppningsvis lite utgång och så.
Nä nu ska jag läsa lite mer matte innan det är dax att hämta tvätten och gå ut med leffe och till sist sova
Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback