Nu var det länge sedan

Oj va länge sedan jag bloggade nu och mycket har hänt sen sist har jag börjat Ekonomprogrammet på Mittuniversitetet vilken känns super duper bra, så glad att jag äntligen tagit steget att göra något av mitt liv.
Nu är det bara hoppas att jag valt rätt också men än så länge känns allt toppen, Men eftersom jag läste ekonomistyrning och marknadsföring förra hösten så fick jag gå tillbaka till jobbet i måndags känns lite sådär men eftersom det  bara är fram till mitten på januari så ska det nog gå och eftersom jag bokat resa till Thailand i slutet på februari så är det bra att jag kan tjäna lite pengar för att bara få studiebidrag det blir man inte rik på direkt.

Ja just Sofia bor fortfarande kvar i Gävle vilket är ett stort DISSLIKE men eftersom hon nu hittat sig en pojkvän därnere så har jag jag inte så stora förhoppningar på att hon kommer flytta hem igen.. Fast man kan ju alltid hoppas =) måste verkligen försöka åka ner och hälsa på henne innan Jul.
Nu ska jag strax iväg till jobbet. ses snart igen ♥


Joooo jag kommer att komma hem, någon gång, men jag vet inte när! Saknar er alla och Östersund! En månad kvar till jul så då kommer jag hem en liten sväng. Ska planera in och komma hem efter nyår några fler dagar! Promise! Puss

2011-11-21 | 11:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback