1 Januari 2012

första dagen på det nya året har som valigt bestått av lite slappande i soffan mest hela dagen haha. Men gårdagen vart mycket bättre och roligare än jag förväntade mig.

Började med att jag, Patrik och Robert va och handlade lite till middagen som grabbarna senare lagade till man kan ju ha det sämre än tre grabbar som står i köket och lagar nyårsmiddag till en hehe  Maten blev iaf super god och efter lite fördrikande så drog vi vidare upp till Lars och Moa dom hade nyårsfest i deras nya fina lägenhet :) 

hittade tyvärr inte kameran när vi skulle dra vidare så blev bara några kort med mobilen men det är ju bättre än nothing right?
White Russian ♥
Mitt ♥ gör sig i ordning
and me....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback