Tapetsera om!

Äntligen! Har jag hittat en tapet till vardagsrummet som jagblev helt kär i vid första ögonkastet. Den är rosa, lila, svart och guld randig såååå fin. Kommer bli toppen tror jag =) Ska lägga upp en bild när vi är klar tror Pappa kommer i helgen och hjälper oss så förhoppningsvis sitter den uppe till nästa vecka. 

I dag har det annars varit en väldigt lång dag på skolan men samtidigt är det skönt att få lite saker gjorda =) Hoppas verkligen vi blir klar med vårat grupparbete den här veckan och kör vi på lika bra som idag kan det nog gå om vi har lite tur!

Nu ska jag också Leffe gå ut en sväng är riktigt osugen på att ta en promenad just nu men har väl inget val eftersom det bara är jag hemma. 
 
//Amelie



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback