Önsjön 21 Juli 2011

Blev lite bad idag också eller ja jag badade inte men jag va till Önsjön med Patrik, Robert, Johan, Anja och såklart var även Leffe med hehe

Vart en ganska kort tur men skönt att komma utanför lägenheten och när vi kom hem köpte vi lite Mcdonalds mat till middag "måste försöka skärpa mig med all skräpmat men har ju semeter så tar tag i det där senare =P"

Ja just min dator kraschade igår också bara sådär =( tur som var fick vi igång den ikväll igen men vart tvungen att installera om Windows så allt jag hade sparat försvann såklart "snyft" Måste bli bättre på att spara allt på hårddisken så jag inte förlorar så mycket nästa gång detta händer... för det kommer nog hända igen förr eller senare känns det som.
Jaja glad vi fick igång den till slut iaf.

Nu ska jag fortsätta njuta av min semester.
Så vi hörs när vi hörs    




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback