ångest

Jag har utbildningsångest =( it sucks vet verkligen inte vad jag ska satsa på... Ska jag söka fastighetsmäklare fast det finns överflöd av sånna eller ska jag rikta in mig på något där man har störe chans att få jobb och vad ska det va isf.. funderade ett tag på ekonom också men även det utbildar sig ju alla till.

vill ju gärna ha en liten chans att få jobb när man är klar!!!

Jaja kommer aldrig komma på vad jag vill bli är väl bäst att bara hoppa på nån utbildning kanske och hoppas det blir bra! eller det vill man ju inte heller göra eftersom man får ju trots allt en fet skuld att dras med efter tre års studier...

Blir inte klok på detta ska fixa disken istället ...


Jag tycker att du ska plugga till de du vill göra för läser du något som du bara gör för att det finns jobb så tror jag inte du kommer tycka det är roligt att plugga. Men som du säger, det är bättre att hoppa på någon utbildning för att testa på så kommer du säkert känna om det är rätt eller inte. Det är många som gör så. Gör det som känns rätt! Puss

2011-03-11 | 17:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback