Regrets and mistakes, they're memories made

I morgon ska jag och Sandra planera lite inför Thailandresan. 3 Månader kvar till vi är i där whiii jag längtar så mycket efter sol och bad och god thaimat och såklart shopping =)

Jag har dock redan kollat lite hotell både i Bangkok och i Ao Nang och planerat vad jag vill göra nu måste jag bara övertala resten av gänget att göra det jag vill göra, men det blir nog inga problem haha ;)

Min plan är iaf att först stanna i Bangkok två dagar sen ta flyget ner till Krabi och Ao Nang och sen efter några härliga dagar där dra vidare till Koh Samui innan vi måste åka hem igen, visst låter det som en bra plan?
Ja nu gäller det bara att lägga fram planen på ett snyggt sätt till Sandra i morgon hehe 

Vi får se hur det går, hörs i morrn Krams



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback