att hitta den rätta klänningen

Tjohoo..
Denna dag har bestått av Jobb, jobb och lite mer jobb "trist" vill ha semester igen.
I måndags drog iaf Sofia till USA kommer sakna henne men jag hoppas att hon kommer få en awesome time i New york, Washington och Miami men är inte speciellt orolig för har man inte the time of your life när man ska ta en partykryssning till Bahamas ja då vette fan då kan man nog inte njuta av livet.... Ja avis är jag iaf som bara den men snart är det min tur att åka på lite semester också så jag får väl hålla mig i ca 5 veckor till=)



Hittade iaf den här klänningen som jag beställde till min kusins bröllop i helgen, hoppas bara att den hinner komma annars har jag inget att ha på mig.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback