Styrketräning

Nu har jag åter igen bestämt mig för att börja träna har gått ganska bra den här veckan då jag tränat både måndag, tisdag och idag torsdag =) men det brukar alltid börja bra för min del och jag hoppas verkligen det håller i sig lite längre än 2 veckor den här gången.. har iaf bestämt mig för att lägga av med att bara träna kondition då det är sååå grymt tråkigt att stå på en crosstrainer eller försöka springa i typ 45 min. Så nu ska jag köra Styrketräning dock är jag inte så insatt i vad man borde träna så vi får se hur det här kommer gå.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Det gör du helt rätt i =) Varva styrka med kondition så kommer du se resultat =) plus våra skvallersimtimmar...vi kommer ju se sjukt trimmade ut till hösten! =)

2010-08-20 | 00:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback