Året som gått...

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja
2. Höll du några av dina nyårslöften? Inget som vanligt
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp =)
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Turkiet, Usa och Kanada
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Pengar!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 2 Januari
8. Vad var din största framgång 2010? Att jag börjat ta tag i min framtid lite smått
9. Största misstaget? Oroat mig för saker i onödan
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk ja men inte allvarligt. 
11. Bästa köpet? Bil.. Synd bara att den inte fungerar som den ska hela tiden
12. Vad spenderade du mest pengar på? Min bil
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja Leffe, Noah, familjen och såklart My Boyfriend
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? ...
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? ledsnare tror jag..
16. Vad önskar du att du gjort mer? Ignorerat tankar
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Stressat.
18. Hur tillbringade du julen? Med familjen
19. Blev du kär i år? Nej.
20. Favoritprogram på TV? Gossip Girl
21. Bästa boken du läste i år? kommer inte ihåg att jag läst nån annan bok än kurs böcker. 
22. Största musikaliska upptäckten Öh.. ingen
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Firade med familjen och hade åldersnoja som varje år
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja ett nytt jobb och ett till P.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? har varit insnöad på leggings 
29. Vad fick dig att må bra? olika saker 
30. Vad vill du ska hända 2011? Jag vill Börja plugga på riktigt, Få va lycklig, Att vissa saker inom familjen ska ordna upp sig och att P. ska få ett jobb han trivs med =)


Allt ordnar sig förr eller senare. Jag håller tummarna för jobb till P och att du kommer fram till vad du vill bli när du blir stor :) <3

2010-12-30 | 01:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback