Plugg...

Ja då var ju julen över. Hade en jätte mysig Julafton tillsammans med familjen hemma i Torvalla och fick mycket fina och bra julklappar kan inte va annat än nöjd. Jobbat har jag också hunnit med att göra både 22,23 & 25 December men bara kvällspass vilket har varit riktigt skönt faktiskt. 

Så nu börjar väl allvaret igen har inte pluggat en sekund den senaste veckan så nu måste jag verkligen ta igen det här... Dock så tycker jag den här kursen bara är konstigt förstår inte riktigt hur vår lärare tänkt sig tentan och föreläsningarna har inte gett något över huvud taget så klarar jag denna tenta kommer jag bli lyckligast i världen men innan tentan måste vi också hinna klart med vårat grupparbete som går ganska trögt just nu...

Puss ♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback