Från 2011 till 2012

Nyår
Jaha då var 2011 nästan slut bara en endaste liten dag kvar. Så vad har hänt detta år då
jag har äntligen börjat plugga Ekonomi. Hoppas verkligen jag valt rätt men det kommer väl att visa sig längre fram antar jag. Mamma och Pappa har skilt sig, vilket är helt galet trodde verkligen dom skulle leva tillsammans hela livet. Har fortfarande svårt att förstå att det är sant.
Björn Ja Björn förlorade sin kamp mot cancern, kan inte ens skriva denna mening utan att få tårar i ögonen :( detta är däremot nästan helt omöjligt för mig att förstå.

Ja de är de stora händelserna som typ raderat ut allt annat som hänt i år ur minnet känns det som.
Hoppas verkligen 2012 kommer bli ett bättre år utan sorg och det kommer ju börja bra med min 26års dag "gahhh 26 bast haha" och sen två veckors semester i Thai tillsammans med två av mina finaste vänner.

Ja som valigt måste man ju avlägga nyårslöften =)
1. Börja Träna (för min egen skull så jag blir piggare)
2. Hälsa på Familen oftare.
3. Spendera mer Kvalitetstid med P.
4. Umgås mer med vänner.

Ja thats it i think!


GOTT NYTT ÅR!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback