Jobbhelg

Jaha då var det helg synd bara att man ska jobba.. Men det går nog bra är ledig på måndag så får se fram emot det istället. Har iaf beslutsångest över om jag ska säga upp mitt träningskort nu på måndag, borde göra det men då måste jag ju köpa kort på badet eftersom jag och Sandra börjat simma och då till frågan tjänar man nått på att säga upp träningskortet.. Hmmm får fundera tills på Måndag! Är ju bra på att fundera på saker iaf =)

Annars så är allt bra har äntligen blivit frisk.. Sååå Skönt men eftersom jag redan låg lite efter i matten när jag blev sjuk så ligger jag sjukt mycket efter nu.. så måste nog spendera fredagskvällen med att plugga och hur skoj är det då?! hate that men har väl inget val om jag ska kunna börja plugga på riktigt till hösten!

Jag saknar min Sofia ♥ fast nu är det bara en månad kvar tills hon är hemma igen 


Me & Leif

Laddade in bilderna från i julas i förrgår snabb ja haha ...


Jag saknar diiiiiiiiiiiiiiiiig!!! Love ya!

2011-03-26 | 02:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback