Usch Vilken Dag

Vilken jobbig dag detta varit, konstant trött och irriterad på kunderna. men så blir det lätt efter sex dagars jobb i sträck. Förstår inte varför dom lägger schema så. Ska bli så härligt att vara ledig i morgon. Dom verkar även skärt ner på våran regvård på jobbet utan att säga något för from idag så är vi bara schemalagda två timmar per dag istället för 4-5. Det är inte okey, orkar inte sitta så mycket i nummerupplysningen med konstant kö. Så forsätter det såhär få man nog börja leta ett annat jobb på riktigt!

Jag hoppas verkligen det blir fin väder i morgon för då ska nog jag och leffe ta en långpromis och så ska jag gå ner på stan och shoppa upp mina presentkort jag har kvar från i julas, vill ha vår nu!  =)

Nu ska jag och Sandra iväg och simma och sen ska vi ut till flyget för att bogsera hem bilen =(


Puss ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback