Synundersökning

Va på synundersökning i dag och tydligen är jag närsynt och har ett litet brytningsfel så nu måste jag köpa ett par glasögon som jag kan använda när jag kör bil, tittar på tv eller sitter på föreläsning.. Lånade hem 4 par men vet inte om något av de känns bra ska tillbaka i morgon så kan kanske kolla lite mer då. 

Men det känns lite surt att jag nu måste lägga alla mina pengar på ett par glasögon jag som ville köpa ny skidjacka och nya skidbyxor och köpa lite julklappar. 

Så här ser de jag lånade hem ut iaf, får se om det blir några andra kanske.



Se där ja, vi börjar bli gamla. Du närsynt och jag översynt. Hoppas ni får en mysig advent imorgon! Jag ska jobba.. :( Miss ya! Puss

2011-11-26 | 17:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback