God Morgon

I morse var jag ganska duktig och klev upp efter andra snoozet så har hunnit med lite nu på morgonen innan jag ska iväg på föreläsning kl 10. Men jag måste verkligen lära mig sluta snooza blir ju bara mer morgontrött av det.

Idag har jag som sagt föreläsning mellan 10-12 och sen ska jag jobba mellan 13-22 och morgondagen ser exakt lika ut känns som att det kommer bli två ganska sega dagar men men det går nog =P

Sökte CSN i förrgår också kom ju på att det kanske var dax haha men varför betalar dom ut så mycket första utbetalningen och sen jätte lite i Maj. Kommer ju måsta försöka spara lite till sommaren eftersom jag inte kommer få lön förrens i Juli..  

Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback