Åre 16-18 Mars

Tjo!

I helgen va jag och Patrik till Åre tillsammans med familjen =) Var super mysigt vi hann åka skidor, gå på byn, basta, äta god mat och umgås. Även om det inte är så långt hemifrån är det skönt att få komma bort ibland.
Tyvärr så har jag tenta på Fredag och eftersom jag redan varit borta två veckor + nu i helgen och jobbat lite så har jag inte hunnit plugga så mycket. Satt hela dagen igår och har suttit från 9 i morse idag men känner att jag behöver en liten paus nu för jag kan inte koncentrera mig längre =( 

Hoppas jag hinner lära mig allt bara känns inte som så nu blandar bara ihop allt men men får göra mitt bästa om jag nu ska gå göra tentan har inte ens bestämt mig än, blir ju kanske Bröllop vem vet! 

Lillebror 

Jag

& strax efter 12 kom solen fram =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback